Servis
Potřebujete zaslat zařízení k nám na servis?
Zabalte telefon/snímač do spolehlivé krabičky (ne do bublinkové obálky - občas nám dorazí prázdná) a přiložte průvodní dopis. Nezapomeňte na nejdůležitější informace, které naše technické oddělení potřebuje znát:
- výrobní číslo nebo IMEI produktu (nebo alespoň jméno objektu, pod kterým jej najdeme v portálu Patrolcontrol)
- jak se závada projevuje
- jméno osoby se kterou budeme konzultovat cenu opravy
- na jakou společnosti máme opravu fakturovat
- kam máme poslat zpět včetně jména a telefonu na osobu, která balíček bude přebírat.
A pak už jen pošlete k nám.
Je pro Vás složité zajistit odeslání?
Nevadí, můžete buď objednat vyzvednutí balíčku přímo u vás službou PPL (ve všední dny od 8:00 do 18:00) - když vyplníte formulář na https://dobraagentura.cz/objednavka-opravy/.
Nebo odneste balíček na nejbližší Zásilkovnu a uveďte tajný kód pro zpětnou zásilku č. 91048267.
Cena za vyzvednutí u vás je jednotná 100,- bez DPH a bude připočtena k faktuře za opravu.