Servis

Potřebujete zaslat zařízení k nám na servis?rozbité snímače

Zabalte telefon/snímač do spolehlivé krabičky (ne do bublinkové obálky - občas nám dorazí prázdná) a přiložte průvodní dopis. Nezapomeňte na nejdůležitější informace, které naše technické oddělení potřebuje znát:

  1. výrobní číslo nebo IMEI produktu (nebo alespoň jméno objektu, pod kterým jej najdeme v portálu Patrolcontrol)
  2. jak se závada projevuje
  3. jméno osoby se kterou budeme konzultovat cenu opravy
  4. na jakou společnosti máme opravu fakturovat
  5. kam máme poslat zpět včetně jména a telefonu na osobu, která balíček bude přebírat.

A pak už jen pošlete k nám.

Je pro Vás složité zajistit odeslání?

Nevadí, můžete buď objednat vyzvednutí balíčku přímo u vás službou PPL (ve všední dny od 8:00 do 18:00) - když vyplníte formulář na https://dobraagentura.cz/objednavka-opravy/.

Nebo odneste balíček na nejbližší Zásilkovnu a uveďte tajný kód pro zpětnou zásilku č. 91048267.

Cena za vyzvednutí u vás je jednotná 100,- bez DPH a bude připočtena k faktuře za opravu.